TEFLONDA PİZZA(bu tarif sevgili Safrana aittir.Denedim ve bayıldım http://safranmutfakta.blogspot.com/)
3 kahve fincanı un(ben biraz daha ekledim çok az ele yapışıcak)
1 " " yoğurt
1 yumurta
2 çorba kaşığı sıvıyağ
1 " " kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
Üzeri için:Su ile sulandırılmış salça suyu ve kekik sosu
ve istenilen malzeme(salam,suzuk,kaşar......)
Tüm malzeme iyice yoğurulur.Teflon tavayı yağlayalım.Hamurumuzu iyice yayalım..Salçalı sosumudan sürelim ve tüm malzemeyi serpiştirelim üzerine.Tavamızın kapağını kapatım kısık ateşte pişirelim.Afiyet olsun....

Yorumlar

Safran dedi ki…
Eline sağlık Tuğbacım, sitemde bu tarifi ben yayınlamıştım, mesaj yazıp deneyeceğim demiştin ama sonucu yazmamıştın, şimdi kendi gözlerimle görmüş oldum güzel olmuş gerçekten, ellerine sağlık...
Rakunt ideas dedi ki…
Sevgili safran kusura bakma üzerinde zaman geçti bende not alırıdm almamışım....
Sayende çok pratik ve hemen yapabileceğim bir pizza tarifi oldu.Eşim bayıldı...