FIRINDA SEBZE BUĞULAMA



Aslında buharda pişire bilmek için bir
sürü küçük ev aleti var.Ama ben hiç birine sahip değilim ve benim gibi olanlar için kolay buharda sebze pişirme tarifi .

Malzemeler:
2 adet havuç
2 adet kabak
2 adet patates
5-6 tane brokoli çiçeği
1 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz
1 adet fırın poşeti


Ben brokoli hariç tüm sebzeyi Julıenne kestim yani çubuk çubuk doğradım.Siz nasıl isterseniz öyle doğruya bilirsiniz.
Fırın poeştini çok unlayalım abartmadan.Tüm sebzeyi poşete koyalım ;zeytinyağ ve tuzuda ekyip poşeti sallayalm ki sebzeler hem yağı hem tuzu yesin.Poşetin ağzınıda bağlayıp.Önceden ısıtılmış 200 derece ayarlı fırında istediğiniz yumuşaklığa alana kadar pişire bilirsiniz.
Ben bir 8-10 dk pişirdim çok yumuşamasını istemedim.Ağza alındığında biraz kıtır kıtır olmasını seviyorum.
Böyle hazırlandığında bir tavuk yemeğinin,et yemeğinin yanına çok yakışıyor.

Afiyet olsun


Yorumlar