ÇİN SALATASI


Malzemeler:

*Tamek karışık turşu
*Bezelye (haşlanmış)
*Haşlanmış tavuk eti veya ton balığı
*Konserve mısır
*Haşlanmış yarım su bardağı pirinç
*İnce kıyılmış maydanoz ve dereotu
*İnce kıyılmış 3-4 adet taze soğan.
*zeytinyağ
*limonsuyu
*Tuz

Bu salatayı bugüne kadar hiç denememiştim.Ama bir kaşık aldım ve devamı fazlasıyla geldi.Çok hafif ve lezzetli.
Ben Tamek  karışık turşu tercih ettim.Siz isterseniz evde de turşunuz varsa oda olur.Bol kornişon,lahana,havuç,biber turşusu küçük doğranıyor.Tavuk etimiz küp küp doğranıyor.Tüm malzeme birbirine karıştırılıp ,harmanlanıyor.Yağı,limonsuyu,tuzu da eklenip afiyetle yeniliyor.:))

Afiyet olsun.

Mutfağınızdan yemekkokusu hiç eksilmesin.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canım nasıl oldun salatan harika ellerine sağlık öptüm...
Rakunt ideas dedi ki…
Tşk ederim hala ağrılarım oluyor.Sürekli buzla geziyorum.İltihab olduğu için+buzda koyunca üşüyorum:)))Ama ara ara blogları gezmeye çalışıyorum:))Çok öpüyorum.Bu arada Facebook kullanıyormusun?
Pembe Tatlar dedi ki…
Canım ellerine sağlık....
Stil Direktoru dedi ki…
Hımmm bak işte bunu Ömi sever denenmeli sağol canım. Ayrıca Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun,bir 86 yıl daha Cumhuriyet ile yönetilebilmek dileğiyle,sahip çıkalım....sevgiler
Rakunt ideas dedi ki…
Afiyet olsun.Amin dün yürüyüş çok güzeldi.