2.GELENEKSEL MUTFAK SIRLARI BARBEKÜ PARTİSİ




Geçen sene tatile erken çıktığımız için katılamamıştım.Ama bu sene katıla bildiğime sevindim.Nilayın güler yüzü,Canım Burcu ile tanışmak güzel geldi.Tabi uzun süredir görmediğim blog arkadaşlarıda ordaydı.Onları da görmek ayrı bir güzeldi.Bol salata,kısır,tavuk,köfte,doritos,Algida ve ekmek vardı.Ama hepsi süpürüldü :) bitti.
Çantada Kekik Lezzetinin yaratıcısı Serhan Boybek de Kendini ve Lezzetini tanıtan ufak bir konuşma yaptı.Güzel bir gün geçiridik.Tekrar teşekkürler herkese.

Yorumlar

pelince dedi ki…
Keyifli bir gün olmuş,ne kadar güzel..

Sevgiler..
Zeynep'le Tarifler dedi ki…
çok keyifli bir gün olmuş:)
öpüyorum canım
Unknown dedi ki…
Tuğbacım gelemeim ama aklım oradaydı sevgiler
Gerçekten de çok keyifli bir gündü Tubişcim :)
İyi ki en sonunda tanışmışız :)
Rakunt ideas dedi ki…
Gerçekten değişik bir gün oldu.:)
Burcu iyiki geldimde seni gördüm günü en güzel olayıydı yani.
eheheeh bak şımardım şimcik :))))
Mucuuuuk!