EDİRNE KIRKPINAR LOKANTASI




                                              Burayı nasıl önceden keşfetmedim diye ayıplanıyorum.

                                                                 

Edirne Kırkpınar Lokantası enfes desem tek kelime ile yeter sanırım.Fast Food yememek adına öylesine girilen bir lokantaydı bizim için ogün.Girişte Sıcak yemeklerin yer aldığı bölüm var.Sonrasında Zeytinyağlılar ,Salatalar ve tatlılar.Bizim gittiğimiz gün seçip aldığımız.Beğen dili Tandır, Pilav,Yoğurt ,Salata ve tatlıydı.Ben fark etmemişim.Kasaya doğru giderken  bir de ne göreyim Ciğer Tava bayılırım .Kararsız kalan ben eşimin gazıyla hadi be bir de ciğer yemeliyim dedim.Çok övdü eşim daha önce denemiş buradan.Neyse fiyatlar biraz tuzluydu yada ne bileyim öylemi geldi .Artık gidip denerseniz siz karar verin ona :)
Masamıza geçtik 5 dk.sonra Ciğer geldi ve  kal geldi resmen.Görüntü süper Ciğer cips gibi.Lezzet nefis.Kesinlikle yenecek ilk lezzet olmalı Ciğer tava. 

Yorumlar

Asuman la dedi ki…
Benimde gitmişliğim var gerçekten çok nefis ve tertemiz afiyet olsun ciğer her hali güzel ama ciğer tava tek geçilir :)
pelince dedi ki…
Eşime hemen bu adres verilmeli;)) pek sever kendisi...afiyet olsun...