SARİYER DE BİR CUMARTESİ

Bu hafta sonu dolu geçti.Sariye re gittik.Hazır havalarda güzel.Geçen sene kışın keşfettiğimiz.Tadı damağımızda kalan Balıklı balıkçıya gittik.Resmen koşa koşa:))Diyeceksiniz ki buranın ne özelliği var.Burası görüntüde küçük bir mekan ama temiz,leziz,güleryüz,ekonomik yeter mi?
Balık yerken ne yemekteyim diye düşünüyorsunuz.O kadar hafif ki.Bu sefer gittiğimde dikkatimi de başka bir şey çekti.Kızartma yağı bir oradayken belli bir kızartmadan sonra hemen değiştiği.Fiyatları çok makul ben şöyle açıklayayım.Taze balık ister ızgara ister kızartma şeklinde yiye biliyorsunuz.Yani diyeceğim o ki Balıklı balıkçıyı tavsiye ederim.Ayrıca Özcan ustanın birde köfteci dükkanı varmış.
Sariye re gitmişken evde yemek için Meşhur Sarıyer Börekçisine uğradık.Balık sonrası da meşhur su muhallebisi yedik.Ama o kadar kızartma yedik hiç rahatsız olmadım.

Yorumlar

Sevil Şahin dedi ki…
tuğbacım sefanız olsun tatlım oh iyi yapmışsın bende balıkçıda en çok balık çorbası ve mezgit yemeyi seviyorum önerdiğin mekanı mutlaka ziyaret edeceğim
sevgiler
Asuman la dedi ki…
Geçen sene bahsetmiştin bi gidemedik birlikte balık sezonu kapandı ama ben herdem balık arayanlardanım afiyet olsun birdahaki sefere beraber olsun :)
Yemekbahane dedi ki…
Ziyaretin için teşekkür ediyorum canım, balıklar için de afiyetler olsun

Müge
Tuğba'cığım merhaba:)Canım balık istediğinde bu yere mtlaka gıtmek ısterm.Her yerde balık yenmıyor.Tavsıye üstüne olunca daha güvenilir oluyor.güzel bir gün geçirmişssin.sevgiler çok öpüyorum:)
NEFİSE dedi ki…
Aaaa..resimleri görünce heyecanlandım bak şimdii bir Sarıyer'li olarak.. Bahsettiğin balıkçı övgülerini çok hakediyor gerçekten.. ben de sık sık giderim..Gene bekleriz buralara..
Rakunt ideas dedi ki…
Sağol Sevilcim:)

Evet Asuman bir gidemedik bu sene gideriz inşallah

Ben teşekkür ederim Müge :)

Tüln kesinlikle gitmelisin gerçekten süper lezzetli.
S
evgili Nefise teşekkür ederim bir daha geldiğimde berber olur inşallah :)
Mimosa Café dedi ki…
merhaba, yeri tam nerede acaba sarıyerde? sıklıkla yolum oraya düşüyor mutlaka denemek isterim bu kadar iyi bir yerse. sevgiler.
Butikpartim dedi ki…
Bize uzak kalıyor Sarıyer ama yolum düşerse mutlaka uğrayacağım.Tavsiye için teşekkürler..