SUMMER


Pazar sabahı inşallah Allah nasip ederse Akçay yolundayız.Bu postu erken yazdım belki yarın fırsatım olmaz diye.Orada internete çok sık girmeyeceğim.Güzel rahat bir tatil olsun istiyorum oğlumla inşallah.Ama sizleri de merak edeceğim için ara ara girip yorum bırakacağım inşallah.Yolu o taraflara düşen olursa görüşelim çok sevinirim.

Hepinize iyi tatiller şimdiden.Öpüyorum kocaman.

Ben yokken blogda yaz için serinlemeniz için bir kaç tarif :

*Gelen ani bir misafire en güzel ikram PARFE

*Çocukların aslında biz büyüklerin bile çok sevdiği Mozaik pasta :)

*Yazın hafif olsun tatlı olsun Su Muhallebisi meyve soslu veya Meyveli kup

*Sıcaklarda serin serin derseniz Çikolata Topları

*Serin bir içecek istiyorum derseniz Ev limonatası veya Yaz Şurubu


:)))

Yorumlar

Miskokulu Lezzetler dedi ki…
Tuğbacığım iyi tatiller sevgiler..
Asuman la dedi ki…
canım güe güle gidin gelin inş bende şimdi parfe yaptım sende onu önermişsin birazdan yazıcam tarifi iyi yolculuklarr.
mehtap kuzucu dedi ki…
size ve oğlunuza güzel ve huzurlu bir tatil ve iyi yolculuklar diliyorum,bizlere bıraktığınız tarifler içinde teşekkürler bloğunuz takibimde ...sevgiler
Unknown dedi ki…
Canım iyi tatiller dilerim herşey gönlünce olsun sevgiler...
umutluhayat dedi ki…
iyi tatiller dilerim.güle güle gidin gelin
YeMeK vAkTi dedi ki…
iyi tatiller huzurlu eğlenceli güzel bir tatil diliyorum size
Sevil Şahin dedi ki…
tatlım iyi tatiller benim içinde dinlen olurmu bana bu sene tatil yok :((
çeşnici Handan dedi ki…
İyi tatiller dilerim.