SOSİSLİ YUFKA KIZARTMASI





Bu tarifi o kadar çok yapmışımdır..Ama nedense yoğunluktan , aceleden bir türlü resmini çekmek nasip olmamıştır.Geçenlerde arkadaş sohbetinde yapmak istedim.Bu sefer işi ağırdan alıp resim çektim.:))
Bu tarif hem alkol alınacaksa yada davet sofralarında yada doğum günlerinde çok iyi gidiyor.
Ben malzemeleri yazıyorum ama miktarlar tamamen size bağlı olarak değişiyor zaten.


* 3adet yufka

* 300 gr. sosis

*Kürdan

*Kızartmak için Sıvı yağ

  Küçük bir kalıp veya Şişe  kapağıyla yufkadan yuvarlaklar çıkartın, pratik olması için yufkayı ikiye katlayarak yapabilirsiniz,Benim elimde kalıplarım vardı.Ben onlarla yaptım.


  Sosisleri yuvarlak dilimleyin,

  Kürdanlara 2-3 yufka 1 sosisi ardarda dizin,

  Kızgın yağda kızartın.


Afiyet Olsun.

Yorumlar

Asuman la dedi ki…
kahvaltı sofralarındada cips gibi çok reğbet görüyor.Ben yufkaları gözleme yapar gibi katlayıp mantı keser gibi kare kare kesiyorum böylelikle zaiyat olmuyo şişe kapağıyla çok zor zahmetli..
ellerine sağlık
İnci Yemek dedi ki…
canım nefis olmuş sosislerin ellerine sağlık:)kalıplarına bayıldım ,nereden alındığını yazarsan çok sevinirim:)çok öpüyorum seni.mutlu pazarlar..
çeşnici Handan dedi ki…
Çok pratik ve lezzetli bir tarif ellerine sağlık canım.
Rakunt ideas dedi ki…
Asumancım yıllardır ben şekille yapmaya alışmışım zor gelmiyor.Ama zor gelenlere güzel bir öneri tşk ederim.

İnci abla kalıpları abim amerikadan getirmişti.Kutusu dursaydı markasına bakacaktım senin için eğer bir yerlerden hatırlar bulursam aklımdasın çok öptüm.

Sevgili Handan çok tşk ederim.