İKEA YEMEK KİTABI/Homemade Is Best


İkea dan güzel,hoş bir haber.İkea yemek kitabı çıkarmış.Her mağazayı ziyaret edişimde;mutfağına uğramadan geçemiyordum.Bu güzel bir haber oldu.Kitabın adı Homemade Is Best     
Yani en güzeli evde yapılandır.Haberi duymayanlar için paylaşıyorum.Zira ben daha yeni duydum.


Bu arada Sevgili Bengü ye teşekkür ederim.Yeni Banner için.Şimdi bende ona göre blokumu değiştireceğim.Banner a uygun olmalı .

IKEA – Homemade is Best. from Forsman & Bodenfors on Vimeo.

Yorumlar

Online Decoration dedi ki…
Katılıyoruz. Her yemeğin en lezzetlisi, en özenlisi, en temizi evde yapılır. Bu nedenle evde mutfaklar bizim için de baştacıdır.
Asuman la dedi ki…
ben duymamıştım bayıldım bu haber videosu bu kadar güzelse kitap nasıldır çok merak ettim bu akşam bekle beni ıkea hamileee geliyoo yoluu açınn..:)