İGLO İLE PRATİK LEZZETLER.


Sevgili Tije'nin nazik daveti üzerine ki daha önce istemeden de olsa iptal etmek durumunda kalmıştım.Ama bu sefer ne olursa olsun İglo ile pratik lezzetler, Hobimle Mutluyum okuluna gitmek istiyordum.

Hobimle Mutluyum Okuluna girdiğimde hiç yabancılık çekmedim.Herkes çok sıcak ve güler yüzlüydü.

Benimle birlikte Aslı hanım da vardı .Bize Erdem Öztürk Şef öncülük etti.Menüye bakıldı ve hızlıca yapımlara geçtik.


Önce Somon Tartar için kolları sıvadık.Ana malzeme Somondu.Güzel olan bu arada Tijen de bize İglo ürünleri hakkında bilgi veriyordu.İglonun tüm deniz ürünleri Çiftlikten değil Denizden olması.Ayrıca Somon az yağlı ve doğal rengiyle karşımıza çıktı.Ve en güzel özelliği hiç uğraşmadan pişirmenize hazır olması.



Arkasından Soya Fasulyesi Çorbası malzemelerini doğrama ve yapmaya geçtik.Soya ya karşı biraz ön yargılıydım.Ama Tijenin bizi bilgilendirmesi yani toplandıktan sonra 2,5 saat içinde dondurulmuş olması ve hiç bir şekilde doğallıyla oynanmamış olması açıkçası beni rahatlattı.



Arkasından Milföye Sarılı Levrek yapımı başladı.Marketlerde dikkatimi çekmişti ama cesaret edip almamıştım.Burada görüp denemek çok iyi oldu :)

Poşeti ile 14 dk da pişen Akdeniz Levreği kılçıksız tertemiz.


Ve tabi bu menüden sonra tatlısız olmaz.Çilekli Milföy Tatlısı yapımına geçtik.İglonun Milföyünü zaten beğenerek alıp kullanıyordum.


Ve en güzel kısmı yaptıklarımızı Afiyetle yedik :)

Menüdeki lezzetleri ilerleyen günlerde tariflerini paylaşacağım.

Beni bu güzel etkinliğe davet ettiği ve güler yüzü ,içtenliği ile bizi ağırlayan Tijen çok teşekkür ederim.Ve böyle güzel bir mutfakta bizi ağırlayan Hobimle Mutluyum Okuluna çok teşekkür ederim.

Ayrıca kendi fikrim tabi böyle çıkan ürünleri denemek açısından gerçekten güzel oluyor bu etkinlikler.

Yorumlar