Philips Airfryer Ve Semen Öner ile Ev Ziyareti .


Uzun zaman oldu etkinliklere katılamıyorum yada hep aynı kişiler çağrıldığı için yoksun kalıyorum. :)) Açıkçası ilk çıktığında Tefali çok merak etmiştim.Kısmet olmadı İyi ki de olmamış. Philips Airfryer ile tanışınca tüm düşüncem değişti.Philips den Elvan hanım aradığında kaldi ki ben daha önce bir ankete cevap verdiğim için bana dönüş yapıldı. Semen Öner ile yemek yapmaya gelebilir miyiz dediklerinde çok heyecanlandım.Semen hanımı televizyondan takip ediyordum ve çok beğeniyordum.Ayrıca bir marka temsilcileri evime gelecek daha ne olsun.E bir de Hamişim heyecanım 2 katı oldu.




Ve beklenen an :) Semen hanım önce resimde de görülen ama biz yemeğe doyamadığımız köfteleri Philips Airfryer ile sıfır yağsız pişirdi.Lezzeti aynı yağda kızartılmış gibiydi.

Köftenin yanına ne yakışır Patates kızartması tabi ki de .O da sıfır yağsız nefis oldu .



Ve tabi gözümle görmesem nasıl olur diyeceğim Muffin nefis kabardı ve eşit kabardı .Hani fırında şekilsiz oluyor ya üstünü kesiyoruz :) hiç gerek kalmıyor.Unutmadan muffinlar köftelerin iç hazneye bıraktığı kendi yağı ile beraber pişti sıfır koku :)


Ve o gün beni yalnız bırakmayan Sevgili Asuman, Nilay , Aylin blog arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Sevgili Philips temsilcileri,Semen hanım ve asistanı İpek hanıma sıcak ve güler yüzleri için çok teşekkür ederim.

Kısacası ben bu tanıtımda gördüm ki sıfır yağsız kızartmalar çok lezzetli oluyormuş.Airfryer ile denemelerimi paylaşacağım inşallah gelecek günlerde.

http://airfryer.pclubturkiye.com/bizdenhaberler.aspx



Yorumlar