İSTANBUL&İSTANBUL DERGİSİNDEYİM...



Ve bir kez daha yaptığım hobiden mutlu oldum .Bir ev hanımı ve iki çocuk annesi olarak.Çok fazla etkinlik davetine bu sıra katılamasam ve dürüst olarak da yazayım çağrılmasam da ben bu işi hobi olarak yapıyorum.Yani öyle böyle bir hırsım yok .Kendi mutfağımda ki tatları pişirip paylaşmaya tattığım lezzetlerden bahsetmekten zevk alıyorum.Biraz geç yazıyorum ama malum bızdığım henüz 5 aylık hep ilgi abimiz öyle :) Ama yazdım ya ben böyle mutluyum en azından kafam rahat.

Gurur duyuyorum İstanbul & İstanbul dergisinde benden bahsettiler.Emeğin karşılığı bunlar olsa gerek.Olurda okumak isterseniz Dergi de yemekten tutunda ,mekanlara,sanata yani herkes kendinden bir şey bulacağı bir dergi.Yapmanız gereken açılan sayfada Ücretsiz okuya tıklamak ve keyfini çıkarmak .

P.S.Bende 34.sayfadayım:)

Yorumlar