31 Ocak 2014

TAVADA DOMATESLİ SOĞANLI KÖFTE KEBAP



Malzemeler:
* Yarım kilo kıyma
* yarım ekmek içi ya da bir avuç galeta unu

* 1 yumurta
* Yarım demet  maydanoz
* 1 adet orta boy  soğan
* 1-2  diş sarımsak
* Baharatlar kekik, kimyon, karabiber, pul biber, tuz

* 3-4 sert domates
* 2 kırmızı soğan

Hazırlanışı:
Yumurta, baharatlar, dövülmüş sarımsak, rendelenmiş soğan, maydanozve ekmek içini  iyice karıştırılır. Kıyma eklenip yoğurulur.


İstediğiniz şekilde parçalar hazırlaya bilirsiniz.Daha sonra döküm tavaya yaklaşık 2 çorba kaşığı kadar sıvı yağ gezdirelim.Köfteleri tavaya dizelim.Üzerine 4 parçaya ayırdığımız domatesimizi,yarım ay şeklinde dilimlediğimiz soğanımızıda ekleyelim.Orta ısıda domatesler suyunu salıp köfteler kızarana kadar pişirelim.

Afiyet Olsun...

1 yorum:

MyTaste dedi ki...

Merhabalar, size daha önce mail atmıştım ama gitmemiş olma ihtimaline karşı yeniden yazıyorum.

Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
Huma S.

Paylas