POĞAÇA KÖFTE


Malzemeler:

600 gr. Dana kıyma

1 adet rendelenmiş kuru soğan
2 diş sarımsak rendelenmiş
Yarım su bardağı galeta unu yada
2 dilim bayat ekmek içi
1 çay kaşığı kimyon, yenibahar, karbonat
1 tatlı kaşığı tuz
1/2 çay bardağı su
İçine:
1 adet haşlanmış rendelenmiş patates ve havuç
Kaşar dilimleri

Kıymayı, soğanı, sarımsağı, galeta unu, baharatları ve suyu ekleyelim. Güzelce iyi bir şekilde yoğuralım.
Yoğurduğumuz köfteden ne mandalina ne portakal ikisinin arası büyüklüğünde parça koparalım. Buzdolabı poşeti serili tezgah da diğer buzdolabı poşetini de üstüne kapatarak. Ben et dövücümü bulamadım cezveyle yaptım. Siz ağır birşeyle dövüp inceltin.
Arasına iç malzemeden koyup poğaça gibi kapatalım.(ben rendelemedim püre olarak koydum. Size kalmış.)
Tepsimize dizelim. 180 derecede pişecekler.
Afiyet Olsun...
#davetsofrası #köftetarifleri #poğaçaköfte #kolaytarif #patates #havuç
 

Yorumlar