ÇİKOLATALI FINDIKLI MUFFİN



 Malzemeler :

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı ılık süt yada oda sıcaklığında
Un(ben 3 su bardağı kullandım.)
2 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
1 yemek kaşığı dolu dolu kakao
Yarım bardak fındık kırılmış
1 çay bardağı rendelenmiş çikokata

Yumurta ve şekeri iyice köpük köpük olana kadar çırpalım. Yağımızı ve sütümüzü ekleyip, çırpmaya devam. Ben önce ilk bir bardak un ekleyip, çırpıp sonra vanilin ve kabartma tozunu ekliyorum. Arkasında unu tedbirli şekilde ekliyorum. Kakao ve 1 kaşık kadar çikolata rendesini ekleyelim, çırpmaya devam.
Kalıpları muffin kalıbınız varsa ona dize bilirsiniz. Yada tepsinize dize bilirsiniz.
Benim cacık kaşığım tam ölçü oluyor. Sizde kabınızın yarısına kadar mazememizden koyalım. Üstüne çikolata rendesi ve fındık kırıntılarını koyalım.
Önceden ısıtılmış 180C fırında güzel kabarıp, pişince fırından alalım.

Afiyet Olsun...
#5çayı #çocuklariçintarif #muffin #misafiriçintarifler #kektarifi #fındıklı #çikokatalı #kakaolu

Yorumlar