SİRKELİ BİBER KIZARTMASI



 Malzemeler :

10-12 adet köy biberi
5-6 diş sarımsak
Yarım çay bardağı sirke (ben elma sirkesi kullandım)
Tuz
Kızartmak için sıvı yağ

Biberlerimizi yıkadıktan sonra suyunu iyice süzülmesini bekleyelim. Kızartma yağımızı iyice kızdıralım. Ben biberleri minicik ucundan yukarı kesiyorum. Kızaran yağa öncesi bir miktar tuz serpiyorum ki çok sıçramasın diye. (ama yinede sıçraya biliyor.)
Kızaran biberleri servis tabağına alalım.
Ayrı bir kasede sirke, ezilmiş sarımsağı ve tuzu karıştıralım.
Biberlerin üzerinde gezdirelim. İstenirse kızartma yağından 1 yemek kaşığı gezdire bilirsiniz.

Bu arada kızartma yağlarını hiç dökmem. Hemen bir kaba sonra geri dönüşüme. Lütfen ♻️

Afiyet Olsun...
#kızartma #yazaveda #biberkızartması #sirkeli #misafiriçintarifler #sarımsaklılezzetler #yağlargeridönüşüme #geridönüşüm

Yorumlar