24 Eylül 2008

LORLU BİBER












Bu tarifi Sevgili edanın şipşak etkinliğine gönderiyorum.Kolay gelsin Edacığm.








Malzemeler:


5 adet çarliston veya acı sevenlere sivri biber

2-3 tahta kaşığı tuzlu lor peyniri

1/2 çay bardağı zeytinyağ



NASIL YAPSAK??


Biberleri ince ince dilimleyelim.Yağımızı tavada kızdıralım.Biberlerimizi ekleyip;biberler iyice kavrulan kadar pişirelim.Kavrulmuş biberlerimizin üstüne lorumuzu ekleyelim.Lor peynirini iyice ezerek (kıymayı nasıl eziyorsak yemek yaparken o şekilde)Lor peyniri iyice eriyecek piştiğini ozaman anlarsınız.İsteğe bağlı olarak bahartalarla tatlandırıla bilir.


Afiyet olsun.

10 yorum:

sarımutfak dedi ki...

güzel olduğunu duymuştum ama hiç yapmadım denemeli
ellerine sağlık cnm

CADI KAZANI dedi ki...

ELİNİZE SAĞLIK. BENDE ETKİNLİĞE KATILDIM DÜN GECE. BU TARİF DE GERÇEKTEN ŞİPŞAK OLMUŞ. SEVGİLERLE.

Craft Woman dedi ki...

Edoşu çok severim bu arada beni eklemişsiniz teşekkür ederim bende sizi ekledim sevgiler.

Craft Woman dedi ki...

Yalnız blog adınızı düzeltin yemek kokusu yapın ben bloguma ekleyince hoşgeldiniz diye çıkıyor blog adınız herkesde böyle çıkarsınız ben yemek kokusu diye düzelttim kendi listemde siz blogunuzda düzeltmelisiniz ama.sevgiler

tuğba dedi ki...

Hande gereçkten çok lezzetli oluyor.Kahvaltıda eğer masadaysa diğerlerine bir türlü geçemiyorum:)


Cadıkazanı blogunuz açılmıyor sorun var sanırım.Sizi ziyaret etmek istedim ama?tşk ederim.



Craft Woman hoşgeldiniz..Tşk ederim düzelttim.

kalbegidenyol dedi ki...

Canım sağlıklı,huzurlu ve aile sıcaklığında gececek şeker tadında bir bayram dilerim..

sevgiler
gözde

kizilciksurubu dedi ki...

Cok sevdigim pratik bir lezzettir, ellerinize saglik. Hayirli bayramlar diliyorum.

Eda dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum, etkinliğim tarifinizle renklendi..
Sevgiler.. :)

Kurabiye Kokuyor dedi ki...

gerçekten çok pratik ve nefis görünüyor, yapar yapmaz müsadenizle ben de kendi bloğumda yayınlamayı düşünüyorum. tekrar elinize sağlık..

Kurabiye Kokuyor dedi ki...

Bu lezzeti mutfağıma kazandırdığınız için çok teşekkür ederim. gerçekten çok lezzetli birşey. Bloğumda yazılacaklar sırasında yerini almış bulunuyor:)

Paylas